Jak zamówić akcesoria?

eSklep

W 2016 roku uruchomiliśmy sklep internetowy dla użytkowników implantów Cochlear. eSklep jest odpowiedzią na potrzeby naszych Pacjentów, którzy sugerowali nam potrzebę nowych możliwości składania zamówień akcesoriów do implantów. Sklep on-line to ogromne ułatwienie dla Klientów. Chcieliśmy, aby również nasi Pacjenci i ich opiekunowie mogli mieć dostęp do produktów i możliwość ich zamówienia bez ograniczeń czasowych i bez konieczności kontaktu telefonicznego, również poza godzinami pracy Biura Obsługi Pacjenta.

 


Biuro Obsługi Pacjenta

Zamówienia można składać również poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy:

tel.: + 48 (71) 34 72 034, + 48 (71) 34 72 044,

fax: + 48 (71) 34 72 115,

e-mail: bop@medicus.com.pl

Biuro Obsługi Pacjenta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00


 


Centrala

Medicus Sp. z o.o. 

NIP: 896 10 17 023,
REGON 930957985
KRS 0000685093
tel.: +48 (71) 34 72 100
fax: +48 (71) 34 72 111
e-mail: info@medicus.com.pl